Klockan 2...

Nu ar klockan redan tva pa natten. Jag onskar att det fanns nagon tvatt att vika eller skjortor att stryka. Kanner for att bryta mig in pa kemtvatten nere pa hornet och tvatta Yujis kostymer sjalv. Sa rastlos ar jag. Jag vet inte varfor jag inte kan sova, om jag ska vara arlig har jag inte ens forsokt. Jag kan sakert bara jag forsoker. Jag ar inte ledsen eller nagot alls, jag tror faktiskt jag myser. Jag myser over att vara hemma och over hur otroligt lycklig lottad jag ar. Det har varit sa sjukt mysigt i Sverige. For varje gang jag aker dit lyckas jag njutamer och mer. Jag kom ihag att forsta julen var ratt tuff, jag hade mycket mer hemlangtan an den har gangen jag jag fick skumma tankar som att Arlanda skulle ga i konkurs och jag inte skulle kunna aka hem. Men nu kan jag njuta till 100%.

Ikvall till middagen borjade vi kolla pa Darker Than Black. Det var sa langesen jag sag pa anime sa det var riktigt mysigt. Vi har bara sett ett avsnitt an sa lange, som ar ratt sa langa (dubbel) men den verkar skitbra. Jag ar redo att se allt! Annars laser vi lite allt mojligt har hemma, jag laser mest barnbocker for att vila huvudet, det ar ju rea i tva dagar pa Book-Off sa jag kunde antligen kopa Thriller restaurangen! Bockerna kostar visserligen "bara" 300yen st men nar det finns sa mycket for 105 yen sa drar man sig. Det ar en barn bok som kommer i 128947487326 volymer och det verkar rolig sa jag hade turen och hittade volym ett! Jag kopte den, Zorori och en manga.. Blood Alive tror jag den heter. Har inte last den an dock for Yuji ryckte at sig den direkt. Kan brukar gilla det jag laser.

Det BASTA ar att nar vi var pa Book-Off spelades en lat.. jag forsokte att snappa upp en mening eller tva och skriva ner det i mobilen sa jag kunde googla nar jag kom hem men det var stortomojligt sa det var sa hoggljutt i affaren men nu verkar det som jag, med de fa ord jag hade, har hittat den! Vi far se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0