JERRI!



Nya Jelly ar ute. For ett par manader sedan kopte jag alla fashion tidningar som var nagot att ha (enligt mig sjalv) for att valja min favorit och det blev Jelly tillslut. Jag har bara hunnit bladdra igenom ett tjugotal sidor men redan hittat saker jag vill ha. Men det blir inte mycket shoppande for mig nu, speciellt inte nar jag bade ska flytta OCH har hittat Nikon D40x kameror jag har rad med! Men en onepiece ska jag aka och kopa efter jobbet.



Den till vanster ska jag forsoka fa tid till att aka och kopa idag. Vi far se hur den sitter, det ar ju rea och allt just nu!
Dagens outfit vart en chill outfit.



Linne, present!
Underlinne gratt, BikBok, 99kr
Jeans lila, BikBok, 99kr
(Hoodie for att det ar kallt = Tommy Girl)
Jacka svart, H&M, 149kr.

SA SKA DET VARA!
Lange leve mellandagsrean.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0