Hemma och huvudvark och JA!



Jo jag sa ju att jag skulle blogga lite om hur jag bor. Men det blir inte sa. Det blir vad jag kan erbjuda nu medfruktansvard huvudvark och en godis pase for nara till hands; en sang med NYA MYSIGA LAKARN och en Yuji som jobbar. Jg har tjatat pa honom tre ganger nu att han maste dricka sitt the innan det blir kallt. Till svar far jag "Mmm..". Men det gor ingenting. Jag kan alltid varma det at honom igen. Av det lilla man ser kan man se Yujis forsok till att fa rummet just brunt, svart och vitt och mitt dominanta drag att dra in lila. Varfor lakarnet ar blatt ar for att det ar fran min sang nar jag bodde hos pappa. Det har fatt ersatta det underbara gra jag hade som gick helt sonder av slitage. Vi sitter pa golvet, hela tiden, for when in Rome do like the japanese do, deshou?

Jag tankte gora kottfarsas och spaghetti till middag och det fick ju som det fick. Jag gick till mataffaren Seiyu, som ar min fvorit mataffar och en gava fran Gud (som sa mycket annat) och dom har precis haft rea. Jo, vi har rea i mataffarer har ocksa.. vilket betydde att min mataffar som har oppet 24 timmar om dygnet hade slut pa allt kott och nastan alla gronsaker... ... ... ... ... ... ...
Jag kopte tva gurkor, gron paprika, blabars yoghurt och inlagd daikon. Sa gick det med det. Sa till middag fick vi gurka med tomat. Stekt morot och gron paprika i marinad och KOPT kyckling fran 7-11. Vilken housewife man ar alltsa.



Det borjar ta slut i godispasen...
BRA! Nu far det vara ett slut pa detta mumsande!

Kommentarer
Postat av: gabbi

varsågod :) bara kul & hjälpa till :)kram

2009-01-06 @ 16:36:02
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0