Det har med att kunna saker...

Jag sitter som alla nu vet pa jobbet och just nu pa golvet, till lite halvslo musik, haller tva av vara gaster har pa vandrarhemmet pa med att breakdansa. Dom ar alltsa breakdansare. Min arbetskollega Gina hojade till nar dom borjade dansa om att jag missade "varsta grejjen" som han gjorde. Jag forsoker verka intresserad och sa nagot i stil med ".. ja ni far folja med oss ut och dansa nagon gang" men nu ska ni fa hora den fula sanningen; det intresserar mig inte ett dugg. Jag tycker det ar sa ointressant att jag inte ens kan bjuda pa att latsas vara intresserad och vanta pa att dom ska gora om nagot.

Det jag vill komma med det har inlagget ar.. jag har haft pojkvanner och kompisar som kan aka snowboard, skata, dansa, spela gitarr, spela trummor kunnat saker hit och dit och det ror mig inte i ryggen. Jag tycker INTE det ar imponerande. Tycker det ar ratt alldagligt, det ar sa manga som kan det. Jag tillhor helt enkelt en annan grupp. Det som intresserar mig ar saker som sociala "skills", alltsa nar manniskor kan handskas med andra manniskor. Mognad imponerar mig och kunskap. Sprak imponerar ocksa pa mig, nar folk kan prata sprak flytande. Men mest ar just det jag namnde forst. Saker i livet, hur folk kan hantera livet, de som hander dom och andra manniskor, det imponerar pa mig allra mest. Att nagon kan snurra pa huvudet eller balansera pa en planka utan att ramla.. nej, det fungerar inte for mig.

Finns det nagon av er lasare som kanske kanner som jag. Vi har ju alla olika intressen i livet.

Kommentarer
Postat av: gabbi

åh jättefin blogg du har :) hoppas allt är bra med dig? kramar

2009-01-06 @ 15:47:18
URL: http://gabbifreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0