Var lagenhet!



Dags att visa vart vi bor. Jag och Yuji myser ihop oss pa hela tolv kvadrat. Dar har vi ett rum, kok, badrum med badkar och tva garderober med plats for tvattmaskin. Vi har aven balkong. Jag tycker det basta med lagenheten ar de stora skjutdorrsfonstrena och garderoberna. Mycket ljus och forvarings utrymme. Nu finns det tyvarr inte mycket utrymme kvar till mig sa jag bor nere i vanstra hornet pa bilden, men det far ni inte se!



det ar lite smastokigt, det blir det pa morgonen men det ar lattast att ta bild pa lagenheten i dagsljus. Och sa far ni se hur mycket mysigare och mindre det blir nar man dessutom maste tvatta! Det ar en supermysig lagenhet, onskar att den hade plats for mig med. Men den ar en typisk japansk affarsmans lagenhet, alltsa "salaryman" som det heter har, nar dom ar ogifta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0