Onskelista

Tack till alla som genom bloggen, MSN och mail framfor allt som gavm ig lycka till och andra cheer-ons : ).
Idag var jag pa TECH och betalade en fjardedel av kursavgiften som Erica och pappa var rena anglar och lanade ut. Det betyder att imorgon efter skolan sa aker jag till TECH och hamtar min officiella du-ar-antagen lapp!
Sa pa torsdag bar det av till Shinagawa dar immigrationsverket ligger. Jag kanner mig sjalvklart lite smanervos, jag ar ju en som oroar sig trots allt men det kommer ga bra. Visum far man sa lange man har alla papper.



Lista pa vad jag vill gora / skulle gora om lagkonjukturen aldrig intraffat;

1; Kopa Gymkort.
2; Klippa haret.
3; Satta i extensions i haret.
4; Skaffa nagonstans att bo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0