Present : D

Idag vid middagen sa fick jag present : ) Yuji shoppar alltid loss pa amazon, varje manad trillar det in en massa nya CD skivor som jag sen maste damma sa det var inget jag reagerade pa att det kommit paket fran amazon. Men sa var det till mig. Han har kopt tva fotobocker och en bok om att vara designer till mig. Sa nu ar jag jatte uppspelt och redo och trots om jag inte kommer in pa skolan sa kan man anda kora lite sjalvlarning. Yuji sa att nu har jag nagot att lasa nar skolan blir sadar trakig som den alltid blir, bada bockerna gar att gomma bakom varan textbok, haha!  Jag har packat ner kamera bocken i skolvaskan sa jag inte glommer den i morgon i morgon stressen!  Min Yuji ar den basta.


Kommentarer
Postat av: Lisse

Men åh.. Me also want :) så gulligt!..

Tack för idag förresten.. :)

Vi får köra en kväll med "window shopping" och "just look dont buy".. i harajuku snart känner jag, så man sen med säkerhet vet vad man ska bränna pengarna på när lönen klirrar in :P

2009-02-03 @ 06:44:25
URL: http://lise-lott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0