箱根<3



Hakone har en massa sanna dar typiskt japanska byar som jag egentligen vill bo i. Det ar nog bara i Japan som jag hellre vill vara en country an en City. Jag tycker om Tokyo men tycker om sma staderna mera. Fast inget ar sa bekvamt som Tokyo. Det tog kanske 3 timmar med buss att komma upp i bergen och vi hade ett fullspackat schema som kom lite pa snedden eftersom lararna envisades med att vanta och ringa efter folk som vi andra vet inte tanker komma. Det ar tyvarr inte manga i min skola som ar speciellt ambitiosa och som ens tanker forsoka att ga upp for att hinna med en buss som har avgang halv 8 pa morgonen.



Aker ni till Japan och stannar sa lange att ni kanner att ni har tid med det sa ta en dagstur till Hakone. Det ar ju vulkaner och hela kittet. Finns ocksa onsen for dom som gillar att bada nakna med andra manniskor, haha. Usch.
Jag orkar inte skriva mer, ar alldeles for trott for att sammanfatta resan med fina ord. Det var jattekul och verkligen fint. Och jag har aldrig sett Fujisan forut. Helt klart vart det. Och sa fick jag se mina smabyar ocksa. Det far mig att fundera, hur far man allt att ga runt dar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0