Tokyo Graffiti



Jag har aldrig varit stoltare svensk.. errr.
Haha.

Jag sitter och bladdrar igenom en av mina favorit tidningar, Tokyo Graffiti som ar en tidning om Tokyo. I det har numret har dom special om allas personliga kort, favorit kort och sa satter dom ihop alla till ett album, sa det blir allas album. tidningen handlar helt enkelt om Tokyo, de som bor eller ar har jamt, vad man har for bakgrunder pa mobilen, ens top 5 favorit saker, snapsshots pa folk pa gatan fran olika omraden i tokyo, ocksa pa par och sedan listor pa vad dom har pa sig, vart det koptes och hur mycket det kostar. Sen min favorit bit, bilder fran manniskors lagenheter, hyra, hur lange dom bott dar osv osv, det ar skitroligt! Jag tycker ocksa om nar dom valjer olika manniskor och ber dom visa mobilbilder pa 6 olika saker, t ex mest vardefulla, basta minne osv osv. Dom gar ocksa runt och ger folk den har lilla whiteboarden och ber dom svara pa en fraga pa den. Ja.. det var da dar svenne har kom in bilden.



Kommentarer
Postat av: Micke

Never been prouder... ähhh not

2009-02-28 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0