Plugg som inte gar nagonstans.



Jag kanner mig inte sa speciellt frisk allt. Ar hela tiden trott och hangig. Men istallet for att ligga ner och vila lite mellan pluggandet sa gick jag tillslut upp, hangde tvatt och dammsog. Om man ligger i sangen lange nog och stirrar sig blind pa mattan sa kan man nastan se all smuts och har som sitter i den. Det ar saklart bara fantasi men nu eftersom jag har ett prov pa lordag som jag kan saga, utan att overdriva alls.., avgorande for om jag kan stanna i Japan eller inte sa kan jag sjalvklart endast fokusera pa sant som ar helt onodigt.

Jag var tvungen att stanna hemma fran skolan idag pga av provet. Jag blev faktiskt lite sur pa min larare igar som ocksa ar lararen ansvarig for vara utbildningar efter sprakskolan. Hon vet vad jag har pa lordag och hur viktigt det ar och just vad jag maste plugga (eftersom hon sjalv erkant att det som kravs for att jag ska klara 60% minst pa provet har vi inte pluggat pa var skola) men trots det sa kom hon och storde mig genom hela kanji lektionen igar med att peka pa kanji boken, falla sma pikande kommentarer och annat. Det slutade med att jag var tvungen att ga hem efter kanji lektionen for att fa plugga ifred.

Igar kom Yuji hem klockan tio och ikvall ska han ga ut efter jobbet sa han kommer nog vid 11 - 12 tiden. Kanner mig lite ensam. Tur att man har flashkards som maste skrivas sa man kan sysselsatta sig med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0