MP kriget - I win!



Nu har jag fatt det bevis jag behover, en bild sager mer an tusen ord. Eller ett par bilder och en paragraf. Megapixlar har ingenting med bildkvaliten att gora. Nu kan jag ga vidare och leva lyckligt och sa fort nagon vill tjafsa med mig pa den punkten sa bladdrar jag bara upp sidan i boken.

Igar kom andra boken som Yuji bestallde at mig, jag har nastan last ut den forsta sa det var timing! : D!



Man kanner val igen Gamla Stan nar man ser det : D


Nu efter att ha last den forsta boken sa fortstar jag varfor jag tyckte sa mycket om att ta bilder i BikBoks omkladnings rum.. for ljuset. Jag rekommenderar det verkligen for dom som vill ta bilder i perfekt ljus dar inge skuggor faller over ansiktet, plus man har en ordentlig garderob att rora sig med : D!

 

    
©山崎武
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Jag ser att du har köpt Scott Kelby boken :D det framgick ingenstans att du hade gjort det.

2009-02-09 @ 08:38:43
Postat av: Mimmi

Johooo! Jag har sagt flera ganger att Yuji kopte dom at mig : D! Annars hade jag nog inte kunnat ens satta pa kameran.

2009-02-09 @ 10:13:10
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0