Lordag : D

I lordags drog jag med Yuji till Donki hote for att fixa till saker har hemma. Vi kopte en jatte lada till mig som jag lagt ner alla mina saker i. Det blir mycket lattare att halla ordning nar allt inte ligger i en vaska som inte har hoga kanter nog. Ocksa vart det nya disksvampar, mogelspray (det blir latt mogel i Japan pga luftfuktigheten, badrummet torkar aldrig) och balsam! Men bast av allt nytt dusch draperi! Badrummet ser sa fint ut nu nar den rosa ar borta. Om man matchar ett rum efter ett farg schema sa ser rummet renare ut, det bara ar sa. Vi kopte dessutom ett antibakteriellt som stoter bort vattenmogel. Annars tog vi det lugnt hela dagen, jag gick upp vid 2 och vek tvatten, dammade av och satte igang en ny load tvatt med sangklader och badrumsmattan. Sen vart det korv och spaghetti till lunch for Yuji och jag at bludpudding. Heh jag suger, har hoppas manga av er att ni antligen hittat en blogg med mums-mums fran Japan sa ater karringen blodpudding och korv med spaghetti till lunch. Jag ber om ursakt.
Hursomhelst, efter lunch drog jag ett varv med dammsugarn, hangde tvatt och sedan la Yuji och jag oss i sangen igen och fortsatte spela DS tillsammans. Det var myspys. Tills vi vid 5 drog oss ur sangen och gick och handlade.



Det blev sa fint sa med delfiner i badrummet : D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0