Lagenheter.



Jag tycker om att sjalvplaga mig sjal genom att titta pa lediga lagenheter som jag inte kommer ha rad att pa i pa flera ar. Breda ytor och nya kok och badrum. Varsta som finns maste vara att flytta in i ett hus dar sa mycket folk har bott i forut, folk som inte bryr sig ett dugg om att halla det nagorlunda frascht runt sig. Stada upp efter andras skit ar vidrigt och att det ar ritkigt svart att fa tillbaks lagenheten till det frascha den en gang varit ar omojligt.

Just nu haller Yuji pa och ringer flyttfirman jag anlitade for bara 3 manader sen och ett storage rum ca 20 min harifran. I helgen maste jag flytta mina saker fran garderoben i Asakusa eftersom chefen inte vill att jag har mina saker dar langre nar jag inte jobbar for henne. Sa schyst va hon. Men det kanns skont att slippa aka till Asakusa igen och att ha sakerna nara mig sa jag kan ga och hamta och lamna som jag vill, behover bara cykla. Kanns mindre roligt att behova betala for flytt och deposit och annat for ett nytt storage rum men det ar smallar man far ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0