iTunes.



Jag vet inte vad som hande, men iPoden ar helt tom (tror den) och iTunes gar inte att anvanda. Jag behover inte det har just nu, eller, jag behover det har aldrig. Holl forst pa att bli halv hysterisk eftersom jag har all min musik pa min dator och anvander Yujis nu sen jag flyttade in hos honom. Men sjalvklart hade Yuji precis vad som behovdes for att plocka musiken fran harddisken pa min lilla bebis. Nu onskar jag bara att den tillat mig lagga tillbaks den. Jag ar sa trott pa apple och deras iTunes och dess javla synkroniserande hit och dit.

Hihi, forutom det, kom pa att det ar nog inte manga som kan tyda mitt inlagg fran igar, men min bild var pa en ansokan om status andring i landet, alltsa visum andring. Jag maste ju  namligen byta till 3 arigt student visum nu nar det ar Universitets dags i april.
Jag klarade provet!

Kommentarer
Postat av: Patrik

Faan va roligt att du kom in, inte för att jag eller viveca tvekade, skoj som f****n hälsa Yuji från oss. i ett snöigt vintrigt Stockholm.



Patrik, Viveca, Pontus & Tyfon

2009-02-24 @ 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0