Himlens Hjarta.



Har precis sett Himlens Hjarta medan jag vantar pa att Yuji ska komma hem. Jag tyckte den var riktigt bra. Verkligen. Trots att den har ett Dramaten ljus over sig. Man kan ju undra vad en ung tjej som jag tycker ar bra i den men det spelar ingen roll att man aldrig varit gift i 20 ar. Manga har varit i en relation som har "blomstrat" och sedan dott. Och det jag tycker ar en av de jobbigare sakerna ar att det aldrig finns nagon att prata om det med. Det kanns som att det som det satts sa starkt fokus pa i den har bilden ar det som alla forsoker undvika att prata om oavsett vilket stadie dom befinner sig i i en situation. Nu ar inte jag lillgammal utan bara farscinerad utav folks relationer till varandra. Och jag kanner ocksa igen den dar sorgen nar man bara lat allt rinna ut i sanden och sviker den andra pa det sattet.
Ingen relation ar oviktig men jag kan anda forsta just varfor vuxna rullar med ogonen pa det dar "lilla vannen" sattet och mer eller mindre viftar bort ens tonarsbekymmer med pojkvannen men jag maste saga.. en relation verkar se likadan ut hela vagen.

Det har var ett konstigt inlagg.
Alldeles for djupt.

Kommentarer
Postat av: Lisse

Ja jisses här drog du iväg med det riktigt djupa :) Varför snöar det inte hos er, här snöar/snöade det för fullt nu är det mer regn. suck!



Aja ses sen :D tjing!

2009-02-27 @ 03:39:50
URL: http://lise-lott.blogspot.com
Postat av: Micke

Hörru deppo, smurfa in på kanal5.se eller svt.se eller tv4.se eller kolla in senaste avsnittet av efterlyst på tv3.se finns massa humor du kan kolla in också

2009-02-28 @ 15:09:07
Postat av: Vanessa

Nej men du har ju rätt!! hmm rärr djupt ändå..

2009-03-07 @ 19:11:39
URL: http://missdevine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0