Hakone



Idag har jag varit borta, uppe i Hakone, HEELA dagen med skolan. Fran halv 8:a till 7 pa kvallen. Jag tog inte med mig tripoden (visste att jag skulle angra det) men fick fina bilder i alla fall. Men nu ar jag sa trott och Yuji ligger redan och ser sa varm och gosig ut i sangen, han har sovit i sakert en timme redan sa jag ska ga och gora honom sallskap. Orkar inte med bilder ikvall.

Men en bild blir det i alla fall pa Fujisan som tittade fram ibland mellan molnen! Forsta gangen jag sag honom!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Ja saknar dig!!! kom tillbaka!!! eller så kommer jag å våldgästar dig!!! you'r choice!!

2009-02-10 @ 18:04:32
URL: http://missdevine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0