Ensam hemma



All livs energi har bara runnit ur mig. Yuji ar ute med jobbet sa jag har varken stadat eller duschat eller satt pa AC:n. Tanka sig hur synd man kan tycka om sig sjalv nar man blir ensam en kvall ofrivilligt, haha.
Jag har haft en bra dag. Har nu fatt alla papper som behovs sa imorgon innan skolan aker jag till Shinagawa for att byta mitt VISA. Jag maste komma ihag att ta med mitt gamla pass.. men jag har en svag kansla av att passet ligger i mitt storage rum. Det gor med storsta sannorlikhet det eftersom jag gor allt sa svart for mig sjalv.

Kommentarer
Postat av: Lisse

MIMMI!! nu måste vi ses, vi båda deppar ju ihop utan varandra.. haha.. Imorgon kväll, shopping, fika? foto mission?.. bara något :D.. ?

2009-02-26 @ 02:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0