Testar Dust it!

När jag köpte shampoo och grejer för några veckor sen
så passade jag på att klicka hem Osis Dust It som det pratats
så mycket om på internet för att se vad det var.

Jag tycker bäst om att ha uppuffat hår (trots min lugg)
när håret verkligen blir stort och fullt med volym.
Som många säkert förstår krävs det MYCKET hårspray och då
menar jag MYCKET för att hålla en sån hårstyling uppe och trots
att jag använder de bästa och det starkaste så lyckas mitt hår alltid
glida ur tupperingen och lägga sig platt om jag inte re-stylar under dagen.

Så varför inte testa Dust It tänkte jag!
Så idag har jag det i håret så får vi se hur det håller sig, jag körde
med lite mellan puff idag för att kunna applicera pudret ordentligt.
Än så länge är min åsikt.. ingenting speciellt men vi får se under dagen!

Jag är väldigt spänd, det vore guld att slippa styla om håret
och att slippa spraya så mycket hårspray att syret tar slut i badrummet.

 

 




Kommentarer
Postat av: Miku

Heej!

Spammar tycker jag inte att du gör - det är bara kul att läsa när folk kommenterar.

Vad spännande! Grattis ^.^

Vet inte riktigt vart jag ska kolla - om det ens finns - men jag letar efter en liten bild på din blivande make. Hade varit spännande att se den modige mannen som säkert kommer få i sej massa hårspray-ångor när han av misstag går förbi dej medan du sprayar flin

2009-12-15 @ 07:50:46
URL: http://miku-san.bloggspace.se
Postat av: Neko

Jag gillar dustit, men mitt hår är så tjockt så jag har svårt att få ner det ordenligt utan att spilla ut hela burken i håret XD



Svar: Man ska inte hålla sig ifrån spel, det låter minsann onödigt tycker jag! Bara man gör sina åtagenden först. Typ läxor >_> Jag är glad att jag fick min spelperiod just nu istället för mitt i terminen. Hurra för jullov spelar lite till

2009-12-15 @ 13:37:43
Postat av: Matilda

jag får knappt mitt hår att äns puffa upp sig med dust it, använder den säkert fel ><

2009-12-15 @ 16:15:04
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar dust it :D

2009-12-16 @ 18:31:44
URL: http://capturethismoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0