Lov gör mig helt apatisk

Jag har stannat av helt.
För att inte gå under av understimulans satte jag sprätt
på nästan 20 000 yen igår hos frisören och jag är grymt nöjd!
Förutom två färgningar som en början på ming väg åt helt askfärgat hår
så gjorde jag även hairtreatment och köpte hairtreatment som jag kan ha hemma.
Totalt tog det 3.5 timmar och trots att mitt hår nu är mer väldigt ljusbrunt med
en tydlig askfärg så är jag väldigt nöjd.

Inom en snar framtid, bara några månader om vi fortsätter, kommer jag kunna uppnå
ren askfärg som nog måste vara den ballaste hårfärgen i Japan.




Yuji hade med sig tidningar hem till mig igår också, nya ViVi och
Mama Jelly som jag plöjde igenom innan läggdags.
Jag är ett stort Jelly fan så jag blev superexhalterad när dom gjorde
reklam för Mama Jelly, blev riktigt förvånad över hur många av Jellys
modeller som också är mammor!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Vill ju gärna SE resultatet av håret också! ;)

2009-12-27 @ 14:11:50
URL: http://makitty87.blogg.se/
Postat av: Debbie

Åh, visa visa! :D Vill se håret! ^^



Vad har du för naturlig hårfärg förresten? :3

2010-01-05 @ 00:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0