Dec. 14, 2009

Mina somntabletter har borjat kicka in!
Eller snarare mina biverkningar har gatt bort och nu marker
jag vilken skillnad det blir om man faktiskt.. sover.



Nu sitter jag och tuggar pa ett halvt tuggummi paket och onskar jag hade
ork och lust att ga pa toaletten da jag hallit mig i ca 2 timmar.

Kvart i 9 ikvall har jag tid hos en ny lakare som ar Amerikan.
Jag provar lite olika nationaliteter innan jag bestammer mig, hoho.

Men innan blir det lite mer julklappar for att doda lite tid mellan skolan
och lakaren for aker jag hem emellan ja da blir det ingen lakare i slutet!

Det kanns trist att bloggen har blivit lidande for allt som hander, speciellt
nar det varken har att gora med att jag har bloggtorka eller ingen tid.
Utan att jag helt enkelt inte klarar av att bolla flera saker i luften samtidigt.
Men jag uppskattar att ni alla ar sa talmodiga och snalla med mig.




Hittade laten som min blogg fatt sitt namn ifran i riktigt
karaoke format med nog den mest klassiska karaoke videon, haha.

Vet inte hur manga ganger jag sett den har!


aimai na te no hira de
odoru TANGO STYLE ~





Kommentarer
Postat av: Panda

Svar: Haha! Det är så himla kul att det egentligen blev av. Det blir oftast så att man bestämmer något och att det aldrig blir av. Men reser han från andra sidan Jordklotet så kan man inte bara ställa in det hela.



nej, Han skulle inte ha med sig någon kompis. Det har däremot varit på tal att vi skulle besöka en av hans kompisar som bor lite längre norrut som går på uni i Sverige. Lite smått inspirerande för honom eftersom han så jättegärna vill flytta hit och lämna sina egna studier i Australien.



Det är ju synd att det inte snöar i Japan. Tänkte inte riktigt på vilken breddgrad det egentligen ligger.



Det är ju kul att Yuji i alla fall kan såna småfraser. Yuxuan kan typ "hej" men inte mycket mer än så.



Det blir ju ofta så att man låter bli att blogga om man får för mycket att göra. Själv så får jag också idétorka och dessutom så är det så mycket enklare att chatta med dem människor som man vill ha kontakt med istället för att indirekt berätta om sin dag genom en blogg.



Kram från Panda

2009-12-14 @ 09:34:27
URL: http://lifethatslife.blogg.se/
Postat av: becka

svar: TACK :D jag va me "anit-hellugg" innan (lr så var det att jag inte vågade klippa mej, hihi.. men så förra julen så tänkte wtf, de växer ju ut igen! å så tyckte jag de va snyggt ^^ så tänkte att nu till jul kör jag en repis, även om det är jobbigt att ha lugg... måste plattas å sånnt =/

2009-12-14 @ 10:01:50
URL: http://www.gepzy.livejornal.com
Postat av: Miku

Undrar en grej.

Hur hittade du in till min blogg och är du i Japa just nu? ^.^

Kramiz <3

2009-12-14 @ 11:34:14
URL: http://miku-san.bloggspace.se
Postat av: emi

Hey Mimi chan!

Har gått och köpt my japanese coach spelet du rekomenderade och det är faktist ett väldigt bra sätt att lära sig på.

Hoppas att allt är bra med dig

mvh

Emi

2009-12-14 @ 19:07:41
URL: http://http://nineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0