Total Spelkväll hos Wandel och Laptop XBOX360

Atama itai - Mitt huvud gör ont
Jag har lite ont i huvudet tack vare dumma mediciner : (



Hej på er Sumimasen - Ursäkta, förlåt
Idag har varit halvt hysterisk
Jag har ju passat småsyskon och huset med alla djur medan
de vuxna varit iväg till Göteborg för att se U2.
Min mamma är nämligen ett stort fan och köar flera timmar för biljetter.

Jag har passat valp och tagit ut 4 hundar och fixat mat till ankor plus ankungar
sen katten, undulaterna och sist syskonen
Det har varit fullt upp
Sen vid 12 tiden kom Dirk och hämtade mig och då bar det av till Fruängen.

Fruängen ligger långt bort.
Vi hittar inte dit.
Men nu har jag mitt Pokemon spel Kaimon(o) - Shopping



Jag har också pratat med Yuji lite extra länge idag mot vad
vi brukar, vi har så mycket att prata om trots att han ringer
varje dag efter att han kommer hem.
Daisuki = Älska/tycka mycket om Jag saknar honom Daisuki = Älska/tycka mycket om

Men nu är vi som sagt hos Wandel och jag ska gå ner och vara med och lira Xbox360



För ett par år sen gjorde en kille om sin 360 till laptop format.
Den vägde 6.4 kg och mätte 42 x 27 x 7cm.



Najs, eh


Det blir tyvärr bara det här från min idag.
Men sen ska ni allt få se vad vi haft för oss!



Kommentarer
Postat av: maringa

Ah Miyavi är en karl! Dessa androgyna japaner, man blir ju galen^^ Han ser fortfarande tuff ut, som en snäll & ren version av Tommy Lee. Hehe jag är inget U2 fan alls men jag läste i Göteborgsposten att Bono hade festat både på Parklane (lokalt: parkan) och nefertitti (lokalt: neffe) de två största sunkställena i stan! De drar i princip bara 18-åriga gymnasietjejer med för mycket brunkräm & extensions OCH uppenbarligen också Bono. Ja, de är nog svårt för en icke-göteborgare att förstå - men de är mycket lustigt!

2009-08-01 @ 21:10:20
URL: http://maringaelgato.devote.se
Postat av: Anonym

ja va på U2 igår och om du har läst i min blogg så avskyr jag dem haha. Men resten av min familj skulle gå idag också:p

2009-08-01 @ 21:56:06
URL: http://grungeloca.blogg.se/
Postat av: Pimmi ♥

Hej!

Jag har vart inne på din blogg förut.

Den är verkligen jätte fin ♥

2009-08-01 @ 22:51:22
URL: http://pimmi.blogg.se/
Postat av: Laura, mamma till Kasper

sv: Ah okej :P Men man ser ju ändå Sverige som det lilla trygga landet i jämförelse med Japan :P

2009-08-02 @ 12:20:36
URL: http://laurasnya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0