Uppe och hållet jetlaget sällskap!



Heeeej!!

: D!

Jag tror inte någon i världen någonsin varit mer genki än jag är nu!
Flyget gick bra, jag satt bredvid en tjej i min ålder och vi kacklade
i stort sett hel resan, jag fick två myggbett.
Det kan ju inte vara bra
Det måste ju vara någonslags supermygga.


Att komma hem kändes jättekonstigt.
Kan inte riktigt förklara hur men jag har varit
ifrån Tokyo så länge att det blev konstigt.
Jag var desutom trött och dramatisk och bröt
ihop på stationen här hemma när jag insåg att
jag var tvungen att bära resväskan ner för alla trappor

Så jag gick åt andra hållet och tog en taxi hem.


Höra Yuji sätta nycklarna i låset när han kom
hem ifrån jobbet var helt overkligt.
Jag ville aldrig släppa honom
Vi tyckte båda att det kändes hur skumt som helst.
På något skumt sätt...

OCH NU!
ÄR JAG VAKEN.
LALALALALA!!
Klockan är 3 på morgonen

Kommentarer
Postat av: Panda

En mygga... på planet. Det var nog något av det skummaste jag hört. En fluga i bilen har ju nästan alla varit med om men inte en mygga på ett plan.



Kram från Panda n_n

2009-08-29 @ 13:30:22
URL: http://lifethatslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0