Fredag 26/9

Fredag kväll innan Yuji skulle åka till Kyoto så gick han och jag ut för att äta eftersom han skulle vara borta hela helgen. Jag ville jääättegärna gå till "Arabian Rock" i Shinjuku som har en sån himla fancy fancy ingång och spelar soundtracket till Aladdin om och om igen. Och då gick vi dit : D. Medan vi stod i kö för att få komma in väckte vi också Ken som sovit hela dagen och han drog sig ur sängen för att hänga med oss. Det var jätteskojj, jag älskar japanska izakayas med teman. Det är som "The Lock Up" där dom också iscensätter små saker osv. På Arabian Rock fick jag gnida en lampa som gjorde mig till prinsessa, vad mer kan man begära, haha. Efteråt fick vi och sa hejdå till Yuji vid nattbussen sen tyckte Ken det var en toppen ide att gå till Pure.. det tyckte jag me!


         

Kommentarer
Postat av: Ken

Nästa gång blir det Mysterious!

2008-10-07 @ 13:54:14
URL: http://kenlovetokyo.blogg.se/
Postat av: Mimmi

JAJAMENSAN!

2008-10-15 @ 14:16:46
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0