Varför måste man äta.



För att undvika att försätta mig själv i konkurs nu när mitt bankkonto blinkar rött efter att hyran snart är betalad så kör jag självklart den utlimata lösningen på penga problem.. storkok! Idag handlade jag mat för ca 112 kr (Som innan var ca 70kr) och ställde mig och lagade mat, på tom mage naturligtvis annars har jag ingenting som driver mig. Det kändes som om det aldrig skulle ta slut, matmatmatmat,diskdiskdiskdisk. Jag har nu lagat maträtter som jag kan frysain och leva på i en vecka. Sen får man göra om samma visa igen. Men 112kr för en veckas mat det ska nog gå, eller? Det blir 448kr på en månad. Klart det går, haha.



Klart! Uppe till höger har vi Nabe, två potioner. Till vänster Gratäng (utan tak, haha) 2 potioner. Pasta Karbonara 1 portion och sist Kinesiskt 1 Portion. Mat för fem dar! Sen onigir för hela slanten! Jag gjorde också saffran ris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0