Countdown 2.

Näst sista dagen på mitt lov, det svider lite. Jag har valt att spendera den i ren panik as a result of att jag aboslut inte vet vad jag ska ägna mina sista dagar åt.  Iförrgår gick jag och stor shoppade igen, Tokyo har gått från 25 fruktansvärda höst grader till att pendla mellan 15 - 20, över en natt! No kid! Så jag använde det som fantastisk ursäkt till att köpa en ny jacka nu när dom är billiga och allt. Jag lyckades också köpa hem en outfit till Fredag då det blir Pure igen och lite blingbling till den. Fick också nya shorts!
Igår led jag av sjuk tristress. Det är rätt skönt ändå när man vet att snart kommer man ha så mycket trist att göra.. hursomhelst så spenderade jag halva dagen åt att se på Rena Rama Rolf och stryka precis allt i Yujis garderob. Sen gick jag och handlade mat och lagade stor middag. Jag var så grymt sugen på Tacos. Det är en sån sak jag kan sakna med Sverige, att det är rätt så naturligt att äta Tacos en gång i veckan, haha. Är osäker på om jag skulle orka det dock.

Nu har jag startat upp den har bloggen också! Jag orkade inte vänta på att jag ska komma på en design så jag valde rätt och slätt att göra en lite på plojj så jag har en. Bilddagboken, byebye, jag kommer inte att uppdatera där någe mer. Den är alldeles for strulig och det verkar mer gå ut på att uppdatera om ens varje sekund i livet "Nu går jag och duschar", "nu är jag ute ur duschen" och det var väl inte riktigt vad jag var ute efter. Men ett år hade vi iallafall tillsammans och det är lite synd att jag inte kan lägga över mina inlägg har men man kan inte bestämma vilket datum man laddar upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0