Tanoshii koto bakari de wa nai ga...

Dagen började toppen med att jag var uppe halv 9 men det var inte itnernet. Här anstränger man sig och går upp i tid och så blir man inte mött halvvägs, vilken stil. Hursomhelst så är allt klart. Allt det administrativa vill säga (Som min underbara Ken pekade ut mitt i allt kaos när jag kände mig panikfärdig) så det är bara packningen klar. Jag är på bra humör och var på G i skolan. Kanjin var kass, avskyr min klass, men resten gick smidigt. Jag har också varit och inskaffat det jag behövde från 100 yen shoppen så nu ska allt bara packas färdigt. Frysen är två tredjedelar färdig, smart som jag var lämnade jag allt i kylen så vattnet har droppat och fyllt mina lådor där inne istället för att rinna ut över hela golvet för jag trodde då inte att det skulle smällta så fort! Mitt rum hade varit dränkt om jag inte gjort misstaget att lämna mat och allt där inne! Maten är helt okej dock eftersom den legat och badat i iskallt vatten. Se jag tänker bäst när jag inte tänker alls.

Jag system packar, den bästa nyehten var att jag inte behöver flytta i flyttkartonger utan vad jag än har går bra, så jag tackar Ikea för super stora blåa kassar. Dom är allt jag behöver. Eftersom jag är wnanabe perfektionist så klarar jag inte bara av att lägga ner allt i smidig packning utan allt ska dammas först och helst läggas ner rätt. Med rätt menar jag att det ska ligga på sin redan utsedda plats och var det något som stod i metall hyllan så åker det ner i en Ikea påse. Jag går alltså int med på att man pillar in småsaker lite här och var. Dessutom höststorstädar jag på samma gång, allt jag inte ska ha åker ut, serietidningar och kläder jag inte använder. Allt ska bort. Och att sopsortera i det här lander är helt sjukt hsyteriskt. Inte konstigt att man dragit sig för det och nu har kartonger nog för att bygga sig ett eget litet kartong hus nere på hörnet : )

Nej men nu har jag inte tid med det här!!

Kommentarer
Postat av: Ashleigh

I wish I could understand Swedish.

2008-10-28 @ 14:26:28
URL: http://www.saikosis.org
Postat av: Mimmi

I'm sorry Ashee D; ! I'm moving.. the yen is so horribly expensive that I gotta leave my guesthouse, so my posts are basically about my extreme moving - moving in 1 day. It's hyserical ; ;

2008-10-28 @ 14:52:37
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0