Sakna Kyoto och sånt.

Yuji sover, stackarn var ute och klubbade med mig igår kväll och vi kom hem runt sex på morgonen, då hade han varit vaken i 23 timmar. Han kom inte hem från jobbet förräns vid 10 tiden heller. Ibland undrar jag var han får all energi ifrån, jag går till skolan 2 och en halv timme och en dag och känner mig helt slut, haha. Vi ska snart ut och äta fancy-fancy. Som jag tjatat om i tre inlägg nu är det våran 6 månaders dag saken är bara den att ingen av oss är riktigt sånna som bryr sig om sånt. Men vad får en inte att känna sig bättre när man vill gå på najs, aningen för dyr restaurang och bryta dieten helt, än ursäkter som "men det är ju faktiskt varan dag idag". Sneaky, sneaky, eh? Jag saknar Kyoto en massa. Jag har aldrig haft hemlängtan till Sverige men något som jag verkligen kan längta efter nu när jag bor själv är familj. Jag saknar att bo med en familj. Det är alltid oväsen och någon hemma och man äter ihop och rutiner finns automatiskt. Därför är det så mysigt att vara hemma hos Yuji och hans familj, hans brorsa bor fortfarande hemma och allt.

För övrigt har mitt ben somnat 5 gånger idag, samtliga gånger har jag varit stående när det varit som värst och fått hasa mig tvärs över lägenheten för att komma någonstans. Ack så surt livet är! 


Kommentarer
Postat av: Ken

Vad nice din blogg blev!! P-mon 4life! word! ;P

2008-10-07 @ 13:53:08
URL: http://kenlovetokyo.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Haha, den är bara tillfällig, det kommer en riktig design sen när jag har tid att vara lite kreativ.

2008-10-07 @ 16:13:38
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0