Några timmar från 6 månader.

Taget från min bilddagbok 5 april 2008;

"Vi var ute i fredags och hade skitkul. I början var vi runt 14 pers från skolan som gick och karaokade men runt 12 var det bara oss tjejer kvar så, vi 5 gick till Pure i Shibuya där man betalar inträdde och sen dricker hur mycket man vill. Efter ungefär 3 minuter där inne träffade jag Yuuji-kun och vi tyckte om varandra ganska mycket från första sekund. Så hela natten spenderade vi på Pure med Yuuji och hans kompisar sen vid 5 när klubben stängde gick vi alla till McDonalds och tryckte i oss lite frukost.

Så idaaag har jag varit med Yuuji hela dan, förutom 1 ½ timme på kvällen som jag spenderade med min Jordan, sen saknade jag Yuu för mycket och han tyckte vi skulle gå till Shinagawa Aquarium, så då gjorde vi det. Jag har velat gå så länge men mina kompisar säger att dom bryr sig inte om fiskar. Yuu kommer från Kyoto och har bara varit i Tokyo sen januari ca så han har aldrig varit där heller. Dom stänger 10 på kvällen och det var ganska chill. Det var asballt, vi var precis i tid för hajmatningen och guiden berättade en massa om de olika hajarna och mantlarna som fanns där i hajtunneln. Jag förstod 90 % av allt hon sa, resten fick Yuu förklara för mig. Det var supermysigt, sen gick vi hem till honom och såg på Pirates of the Carribean maraton!"

Tänka sig att imorgon har det redan gått ett halvår. Nu vet jag att ett halvår tillsammans inte är så speciellt mycket egentligen men det är ändå det. Ett halv år är ett helt halv år till som jag varit i Japan, det är ett helt halvår närmre till att jag blir ännu äldre.. det är ju ett halvt år! Och det har gått så ruskigt fort. Jag kommer in i svängen nu känner jag, när livet bara susar iväg, POOF kommer det säga så är jag 27 och gift med barn. Fan va skönt det ska bli, för nu är jag fortfarande allt för ung. Har inte ens en utbildning än.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Pirates!!! De är så otroligt init och Mimmi :)

Jag har fortfarande inte sett tvåan och trean..jag sparar dom till dig ;) Haha pinsamt!

Kraaam

2008-10-03 @ 08:44:33
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0