Jag overlevde.

Allt med flytten ar klart. Jag hade en lagom hemsk dag igar, magen krashade ihop totalt, bra att man kan hantera stress, ha ha ha. Om det inte varit for Ken hade jag nog suttit i ett horn och tyckt synd om mig sjalv. Ken ar en angel, han hjalpte med allt medan jag pendlade mellan flyttgubbar och toaletten. Sen fick jag sova i Kens futon och vi tittade pa massor med vanner. En riktigt toppen kompis har jag dar. Kanns sa konstigt. Inte bara sa har jag sa plotsligt fatt flytta fran mitt forsta egna hem men ocksa sa kommer inte Ken finnas vagg i vagg. Det visste vi skulle handa for han aker ju till Sverige snart men det var ett par veckor for tidigt. Hursomhelst med Kens hjalp och Ginas hjalp, som tog emot flyttgubbarna pa plats, sa kunde jag vila och veta att flytten gatt perfekt anda. Vid 6 pa kvallen kande jag mig okej nog att aka tag. Mitt rum var ju helt tomt, vart skulle jag sova. Mitt nya rum star i kartonger. Sa jag akte till Yuji, Yuji ar det anda som duger nar jag ar sjuk. Tur har jag ocksa att han blir sa strikt nar jag ar sjuk, anda som accepteras ar att jag aker till honom sa han kan ta hand om mig. Sa lite bortskamd ar man sa : ) Stackarn jobbar som ett djur just nu, gar 7 pa morgonen och kommer hem 12, halv ett pa natten.
Idag ska jag aka till mitt nya stalle och se ocksa om jag hinner till Shinjuku och stada lite pa rummet dar. Tankte ta en liten omvag sen om jag har tid och lamna taco rice har till Yuji sa han har ordentlig mat nar han kommer hem annars blir det pa fredag. Ska hoppa in och jobba ikvall sa det blir lite tajt, skola har jag ocksa mitt i mellan allt. Skont att jag har Shinjuku rummet fram tills sondag eller om det ar mandag. Da vet jag att jag verkligen hinner flytta ordentligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0