Hardcore.



Can't you see that I'm hardcore?

Satte nastan i halsen nar jag sag det och var tvungen att ta en bild, men hursomhelst sa rojjer det inte undan det faktum att jag ar ratt hardcore jag sjalv, pa en loser niva. Idag borjar jag spela Pokemon Platina parallellt med Pokemon Pearl. Kanns bra att jag avvaktade lite da jag har gjort en del val i Pearl som jag inte tycker om och nu kan jag andra pa det i Platina plus fanga de nya Pokemon och sa vidare. Spelet ar ocksa pa japanska, blir lite lattare att sla upp dom i mitt national pokedex da nar jag inte behover googla deras japanska namn stup i kvarten.

Igar sag det svart ut som manga vet, jag hade feber, var helt igenkorkad, det var inte sannorlikt att jag skulle overleva natten. Forkylningen hade tagit over helt. Men! Tack vare att jag gav in till Yuji och hans lands mirakel mediciner sa vaknade jag upp nu for snart 1 och en halv timme sen och kande mig redo for mount everest! Tank att man som svensk ska vara sa himla stolt hela tiden. Men det har ar en utav mina praglingar och det verkar inte kunna rojjas undan sa fort, jag tycker inte att man ska springa till doktorn sa fort man har lite ont i halsen och feber. Om jag ska halla pa och droga bort allt ja men da lar sig mitt immunforsvar ingenting, da blir jag snart sjuk igen, det ar andra gangen pa en manad som jag far den har bakterien. Men saken ar att sjukdagar har jag inga och jag har redan dragit pa mig tva franvaro dagar den har manaden tack vare denna dodliga bakterie. Sa da fick det bli sa och nu kan jag bade ga pa min lunch idag med PEter fran Australien som jag traffade pa Pure, han aker ju hem idag och ga till skolan for att fa upp mina 89% i narvaro till over 90% da det nu har blivit dags att soka in till hogskolan!

Nu ska jag borja rora mig, har skrivit ner de anteckningar jag behover fran internet till Pokemon och ar nu redo att satta mig pa taget till Shinjuku, maste hem forst, har sjalvklart inga klader, smink eller nagonting. Jag tror jag ska overtala Peter att ata pizza buffe till lunch, Pizza Tabehoudai ar ju fan det basta nagonsin!

PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0