HALLOWEEN @ PURE.

Jag är så redo! Om två veckor är det Halloween och Halloween special på PURE! Jag och Ken letar frenetiskt efter de ultimata outifttarna och jag tror jag har bestämt mig men velar fortfarande, om det är någon som har tips på vem jag ska cosplaya så lämna gärna ideer. Har svårt att bestämma mig för om jag ska köra en "söt outfit" eller en "damn-girl outfit". Vi får se. Vi har i allafall hittat det rätta stället att införskaffa kläderna på när vi väl hittar det vi vill ha. Det är billigt och najs där så vi kan faktiskt köpa outifttarna, jag har alltid velat ha en cosplay outfit trots att jag inte är cosplayare. Det är lite sorgligt men mest önskar jag att alla andra fula, halvt mulliga och på tok för långa utlänningar också kunde förstå det. Cosplay är för söta, nätta små asiater. Vi för roa oss med detta på Halloween, en dag om året. Så är det bara.

Nu vidare till de tråkiga och lite jobbiga nyheterna. Efter bank krashen och allt som hände där har det inte blivit så mycket bättre. Det värsta var dock att under tiden det krashades i Amerika tyckte jag det var på tiden att unna mig lite shopping för de present pengarna Erika gav mig och lade ut så länge med mina pengar från mitt japanska konto. Så när jag ska ersätta dom pengarna eftersom jag måste äta så är yenen så dyr att jag förlorat så mycket pengar utan att veta om det, det tog en liten stund för mig att inse att yenen gått upp. Så nu har jag i stort sett inga pengar som jag ska leva på fram tills Oktober och i Oktober blir det surt också då hyran ligger på 5 200 kr istället för 4 200 kr och min månadspeng blir väldigt liten. Men det går ju såklart. Går gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0