Extreme Moving.

Jag kallar det jag gör just nu för Extreme Moving. Det kallas för extreme moving eftersom jag ska flytta på extremt kort tid. Flyttbilen kommer troligtvis tidigt onsdag. Jag fick veta att allt är klart med nya boendet och så idag. Alltså har jag imorgon på mig att packa.

Att göra:

1. Ringa flyttfirman igen så dom kommer med kartonger
2. Packa Futon
3. Packa böcker. DVD och tidningar
4. Packa alla plastlådor jag har kläder i
5. Komma på kreativa sätt att torka tvätten jag emergency tvättat
6. Packa load 1 av kläder i resväskan som är höstkläder
7. Packa load 2 när load 1 lämnats af flyttbilen med vinterkläder (beorende av punkt 5)
8. Packa allt som har med kök att göra, inkl stekpannor och dörkslag och vad allt nu än kan heta
9. Gå ut med sopor som är plast och ställa i rätt hörn av gatan
10. Gå ut med sopor som är kläder och bränbart i speciell plastpåse i rätt hörn av gatan
11. Gå ut med sopor som är kartonger, skokartonger och tangentbord till rätt hörn av gatan
12. Adressändra banken och mobiltelefonen
13. Tömma kylen
14. Frosta av kylen (beroende av punkt 13)
15. Äta något som tar någon form av fysiskform, vilken som helst
16. Packa datorn med skärm på ett sätt att den inte går sönder
17. Dammsuga, torka golven och damma rummet jag bott i
18. Få rummet checkat av min manager så att jag får tillbaka min handpenning på 2000 kr
19. Gå i skolan i 3 timmar och 40 minuter


Hmm.. allt på 24 timmar. Man är väl kvinna.. fast sen är man ju människa också på en gång.

HMM...

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas att du orkar allt, löv ju

2008-10-27 @ 17:51:53
Postat av: Jojo

You can do it!!! Skickar lite organisationstankar till dig så kanske de går lättare :p Keep it up!

2008-10-27 @ 22:52:53
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0