Webshopping.

Eftersom jag inte kan fokusera pa mina studier pa jobbet sa fokuserar jag pa att skriva en utforlig lista over vad jag ska kopa som jag sen maste halla mig till. Surfar runt lite pa Sly, moussy, Rodeo Crowns just nu.



Den har ar skitfin, nu behover man ju saklart inte ha pa den sa kristligt som den har provdockan som ser ut som en man..



Den har blir nastan kopt! Ziphoodies kan man aldrig fa for manga av. Plusset ligger i printet pa rumpan. Pa japanska kallas sant "Point" (pointo).



Waaah, kan jag inte fa kopa den svarta jackan, snaaalla. Men hur manga jackor behover man. Det ar ingen jack-jacka egentligen men.. den ar hur fin som helst, jackor och hoodies som gar en liten bit over hofterna utan att vara kappor eller for langa ar verkligen snyggt, speciellt till shorts. Shortsen ar supersota sa dom blir det nog. Det har ar Maison Gilfy.



Nar vi anda ar inne pa byxor. Dom till vanster ar en typ jag velat ha ett bra tag men an sa lange har jag bara hittat hos de billigare markena som har en speciell design jag inte gillar, men nu har Maison Gilfy dom har. Det ser ut som man har tva par pa sig.. det ar nastan lika frackt som dom som har fickor som sticker ut dar benen slutar.
Kjolen har jag varit sugen pa ett tag, har sett den i affarer, men den finns annu inte i en farg som jag vill ha. Den ar otroligt sot och hade den bara kommit i liiiite battre farger sa hade jag kopt den, trots att Yuji INTE tyckte den var fin. Sa sot tycker jag den ar, haha.



Sist tycker jag super mycket om den har fran Backs. Det ar en one piece som ser ut som om man har shorts pa sig, fast man inte har det. Point for trycket pa sidan.

Nu har det har inlagget blivit nog med picture heavy sa nu racker det!

Kommentarer
Postat av: D

har kommenterat ganska mycket nu^^ din blogg påminner mig lite om fokis^^

2009-09-23 @ 17:33:10
URL: http://dtwiind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0