Ingenting.

Jag sitter pa jobbet och forsoker vanja mig vid att inte gora nagonting. Jag ater lite, tar lite kort, dricker juice, lyssnar pa musik.. gor ingenting. Det kanns skumt, inget daligt samvete over att jag inte pluggar, ingen stress over att jag inte kan plugga fortare. Provet ar over. Anda har jag ett till prov pa onsdag, skolprovet, levelcheck, men det provet ar ingenting mot vad jag gissade mig igenom igar. Det kanns anda bra, jag klarade inte provet det ar jag saker pa men det var inte riktigt meningen heller, det kanns bra att jag nu vet vad jag tar mig an i sommar nar det ar dags pa riktigt, nar jag forvantar mig sjalv att klara det. Efter provet var jag helt slut. Gina stallde in vara planer sa jag akte och shoppade sjalv, brande otroligt mycket pengar och det kandes skooont. Efterat var klockan bara 7 sa jag akte och motte Yuji som var pa stralande humor, han hade stadat hela dagen och ville komma och mota mig som vanligt. Sa vi akte hem och lagade mat, at, sag SAW 5 som ar mycket mer nertonad an filmerna innan (men anda suveran!!) och sen somnade jag som en dod gris. Jag sov fran runt halv tio tills klockan 7 nar vackarklockan satte igang. Jag ar fortfarande saa trott men det kanns skont att det lattat lite pa axlarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0