Spel - Monster Lab



Just nu ar det Monster Lab som galler for mig, tycker det ar hysteriskt kul. Det ar igang och tillfredstaller alla mina favorit sysselsattningar, tavling, klurerier och sjalvklart RPG. Man ar en larling hos en valdigt spenande-looking professor och far lara sig stegvis att bygga sitt eget monster. Det finns runt 150 miljoner olika kompletta monster som man kan satta ihop har jag last pa recensions sidorna, vilket inte forvanar mig med alla de delar som man kan skapa hur som helst. For att skapa olika delar maste man klara sma mini games som tillater att man anvander sin stylus mycket och det tycker jag ar tokroligt! Basta ar att det ar inga fanerier som "Finn fem fel" och "Memory" minispel utan jag tycker att pa ett halvtabsurt satt sa matchar minispelen den del man haller pa att bygga ihop.
Finns saklart ocksa sa man kan spoa skiten ur kompisars monster!

Jag rekommenderar det starkt, inte alls sa jattevaldsamt sa tycker man kan folja aldersgransen pa asken med minus 2 (den vanliga ordningen alltsa) och sen ar det bara a tuta och kora!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0