Soyjoy.



Jag har borjat knapra i mig SoyJoy. Mest for att det ar ett bra snack. Den i mitten med blabar kan jag tyvarr inte ata, den har mandel i sig. Jordgubb ar godast for den har kokosnot i sig. Jag ar osaker men tror dom har soya i sig.. nyttigt ar det i alla fall, bara massa torkad frukt och inga kalorier som satter sig fel. Man har ju aldrig tid att ata! Dom har precis varit "my boom" har borta men borjar suddas ut nu. I japan ar det alltid nagot som ar "my boom", nagot som alla har som sin grejj : ))

Kommentarer
Postat av: Jojo

Jordgubb och kokos låter ju gaaalet mumsigt! Fy nu börjar man tänka på mat också :S Nej träning och plugg..mat är överskattat!

2008-12-03 @ 16:51:49
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0