Skvaller! Lite jag och Yuji, mouhaha.

Jag är superduktig på att prata om Yuji, såhär i förbi farten något här, något där. Mest hur go han är. Så jag snodde den här av syrrans bilddagbok för att dela lite hemlihemlisar om oss med alla er.

Du & din partner;

Vad heter ni?
Mimmi && Yuji
Hur träffades ni? Hur? Vi var båda på Pure. 8 ]]]. Det var min första natt där.
Hur länge har ni varit tillsammans? Hmm.. tror det lutar mot 9 månader.
Är ni förlovade? Nej.
Bor ni ihop? Ja.
Har ni barn? Ja en låtsas unge som lägger saker överallt och sitter på den nystrukna tvätten.
Har båda körkort? Nej, bara han xP.
Isåfall, vem kör bäst? JAG. Jag får bara inte köra lagligt.
Kommer du ihåg er första kyss? Ja, alltförväl, haha.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Eh? Deeet... var nog kanske.. han tror jag.
Vem är äldst? Yubuuuu.
Vilka stjärntecken är ni? JAG ÄR OXE. Och Yuji är.. det man är när man är född i Mars! Marsian!
Vem fyller först på året? Yuji.
Vem är längst? Yuji är längst! Tack och lov.
Vem sjunger bäst? Jag tror vi båda sjunger lika öronbedövande vackert.
Håller ni i handen på stan? Jo ibland.
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej xD.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nepp. Vi körde den andra varianten.
Vad hade ni gemensamt? Innan? Vi har en massa grejjer gemensamt, mest spel och musik. Och museum. Och elektronik affärer. Och slappa & kolla film. Och äta vår egna kroppsvikt i mat. Och spendera pengar. Och snacka skit.
Blev du kär i första ögonkastet? Ja det blev jag faktiskt.
Har ni någon speciell låt? Yes, jag tycker i alla fall det, Utada Hikaru - Prisoner of Love.
Har ni stora framtidsplaner? Oja, mouhahahhaha.
Har ni gråtit i varandras armar? ... Nej xD.
Har ni varit utomlands tillammans? Vi bor utomlands : D Eller jag gör det. Men sen kommer han hit också nu om 3 dagar så, ja!
Vilket är ert bästa minne? Jag har ett par stycken, vi är rätt bra på bästa minnen.
Vem lagar bäst mat? Det gör vi båda två, men mest är det nog han, det är bäst så.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Lagar mat (Yuji lagar, jag står i vägen och pratar och försöker trampa på hans fötter, Yuji tappar aldrig tålamodet), vi duschar (trots att det är för trångt för båda), vi spelar DS (Yuji får SPÖ), vi somnar (helt oförberett upp och ner halvt över varandra med glasögon och DS i högsta hugg och lampor tända).
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nja, om vi är hemma gör vi det. Då får han massvis : D!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näää, ca 30 min : D.
Blir du lätt svartsjuk? Jo, jag är nog snabbt redo att döda.
Brukar ni bråka? Nej inte alls. Hänt någon gång sådär. Men jag kan bli grinig när jag är hungrig och då är jag elak. Då blir Yuji automatiskt extra snäll så jag inte har hjärta att va elak längre.. eller så kommer maten i samma veva...
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer. Email är inte våran grejj.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Skulle nog vilja säga kroppen då xP.
Vad använder ni för preventivmedel? O.O ... p-stav FTW.
Brukar nån av er prata i sömnen? Det gör vi båda två. Dreglar gör vi också! : DDD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0