Packat och klart


Idag sa min chef at mig att ta en av mina lediga dagar och plocka in alla mina saker i garderoben eftersom jag anda inte bor dar. Det ska namligen flytta in en ny tjej nu i helgen. Jag tyckte det var ratt bra, det behovde goras i alla fall, nar allt bara ligger framme blir det forstort av moss och sjalvcentrerade, omogna rumskompisar. Det tog runt 1 timme att fa ihop datorn och allt, anda hade jag inte packat upp nagot speciellt men jag passade pa att se till att allt annu en gang var dammfritt och redo for en snabb och latt flytt sen i Januari nar jag kommer dra igang med det. Jag har bestamt mig for att flytta pa riktigt, ta tjuren i hornen, betala och flytta och slippa det har.



Varst var nar jag lyfte ner min futon fran topp sangen, jag hade rullat ihop den och lagt den dar for att halla mossen borta, jag hoppades att det skulle fungera trots att det fanns musbajs i Napoleons sang ocksa och han sover i topbunken. Nar jag lyfte ner den sa bara rann det ur musbajs over golvet, lat som nar man tomde skorna som barn efter en dag i sandladan. Fyfan va ackligt, jag kommer behova skicka in den pa kemtvatt for att vara saker pa att det inte ar en massa piss och skit i den. Jag kande mig alldeles gratfardig.



Mus skit ligger over allt i hela huset. Over hela golven. Fastnar under fotterna.

  

Men nu ar futonen ihoprullad och inplastad.

Kommentarer
Postat av: Ashleigh

Where do you live at now?

2008-12-01 @ 12:29:41
URL: http://www.saikosis.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0