Mellanday Shopping! : D



Jag bestämde mig för att göra kap på BikBok, min favorit affär i Sverige. Blev lite besviken över att allt blivit så svart och trist.. BikBok är inte alls vad det brukar vara men det gick ändå! Hitta lite finfina grejjer som jag är riktigt nöjd med. B la de här lila jeansen, låg midja och styprör. Perfekt. Ingen stretch.. sånt ser man bara fet ut i.

BikBok - 99 kr



Gråa jeans, BikBok, 199kr
Linnen, Rosa/grått/Gult, BikBok, 99kr/st



Boots, Dinsko? kanske, 799kr

Det blev också ett original Pokemon Pearl! Jag tog saken i akt och lalalala och bytte in alla mina xbox spel till gamla xboxen, i stort sett halvt värdelösa, och fick ihop nog till att NYTT Pokemon Pearl från Gameshop i Solna. Det var najs. Det kan hända att jag hade kunnat fått lite mer för 17 spel, en mikrofon och en dansmatta, men jag tvivlar på att marknade för xbxo spel är stor och ärligt talat så spelar det ingen roll. Original pris för P Pearl är runt 499kr och det nöjjer jag mig finfint med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0