LB-03



En av mina favvo affarer just nu ar LB-03! Den ligger i 109 i Shibuya vid Hachiko crossing. Nu har jag inte gatt och blivit en B-girl men om jag kanner for att dras at det hallet ibland sa maste det fa vara okej ; ; !



For dom som kanner att dom vill kopa julklapp till mig sa saljs den har trojjan nu for 8 000 yen i LB-03s webshop, haha.
Fett fin, lang, langa armar, bred krage.. lila och rosa i ett. ocksa tryck pa ryggen saklart! Point; lapp pa vanster arm "New York".



Okej sista tva sen stanger jag ner innan jag borjar lipa. Trojjan till vanster overvager jag att kopa, hur kan man inte vilja ha den. Men ett Baby Shoop balte blir det, helst vill jag ha det gra med rosa print.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0