Jennifer i karantän - Uppdatering.

Jennifer skriver nu om sitt liv i fångeskap i sin egna blogg: jempnifer.blogg.se.

Första inlägget lyder;

"
Dag 1 i fångenskap.

Efter Julens mat och släkt beslutade jag mig för att åka och träffa några kompisar i stenhamra,
jag får dock veta dagen efter att dom har vinterkräksjukan allihopa, alla har legat ocdh spytt hela natten;
Det tar inte lång tid förnst "nyheten" Har nått mamma.
Mamma ringer och säger åt mig att genast komma hem så jag inte blir smittad i samma veva bestämmer hon sig för att isolera mig; hon har alltså satt mig i mitt hus och gett mig en walkie-talkie så jag kan säga till när jag har några behov,
mitt första behov var mat,
Maten fick jag inkastat genom dörren.
Samt lite toapapper som jag bett om.

Så nu sitter jag här, utan umgänge, utan friheten att ta mig ut i det fria.
Jag återkommer.

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0