Jennifer i karantän - uppdatering 2

Jag bloggar som sagt om min lillasyster som för tillfället sitter i karantän av order ifrån mamma.


Syster sitter fortfarande instängd i sitt hus ute på tomten. Mamma går inte att övertala. Hon har nu blivit försedd med dator och mat.

Pappa har nu tagit sig in i huset för att lämna glass, film och lite julknäck.


 
Autentiska bilder från karantändramat i södra Stockholm.



Här kommer valda kommentarer ur Jennifers blogg från diverse familjemedlemmar;

Postat av: Mamma

Jag orkar inte mer jag har kramp i magen av allt skratt, mammas gull

2008-12-25 @ 13:37:54
Postat av: Mamma

Det här är min bästa jul någonsin XD

Postat av: Mimmi (syster)

hahahahahahaha xDDDDD

2008-12-25 @ 13:06:41
Postat av: Micke (Pappa)

Där kan du sitta, och nu har du tid till att städa ordentligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0