Jennifer i karantän - Upd. Js blogg

"
uppdatering,

Jag börjar bli ngt förbannad ?!.
efter hårda 2,5 timmar bad jag om glass & knäck,
In kommer pappa micke mask och hela rubbet (se bild)!
Börjar undra om dom skyddar mig från dom eller tvärtom.
Jag håller på min smidda plan.
Jag ska erövra huset.
Livet är hårt här inne, vattnet smuttsigt och hål i väggarna.. julmusten snart slut..
min förra plan blev nyss besegrad av det oidentifierade varelserna i stora huset då dom tagit in zäpo i huset.
Min kära mor har nog helt glömt bort att jag har hennes nyårsklänning här inne.;)))))))
Solen börjar gå ner...hinner jag ut innan mörkret faller?
JAGVILLUT!.
JAG ÄR ENSAM.
buääääh. ;(
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0