I Sverige!

Nu är jag här! Sitter på pappas och Ericas dator och försöker vänja mgi vid ett svenskt tangentbord igen. Har ju inte skrivit på ett sen mitt gick sönder där i September eller hur det var. Idag vaknade jag 4:30 vilket var en liten surprise, jag trodde jag skulle sova till fem. Men med tanke på hur mycket snor jag har i näsan så förvånar det mig att jag inte vaknade tidigare av ren syrebrist. Flyget var fruktansvärt. Att flyga flygplan förkyld är en mycket dålig ide, jag hörde istort sett ingenting och kunde inte sova. Det kunde mina ben dock, dom sov hela tiden, stack och krampade. Efter 11 timmar av dunkande bihålor och ingen sömn alls hade jag så ont i huvudet att jag mådde illa. Väl framme i Köpenhamn var jag trött på och flyga och ville hem igen. Men kabinpersonalen är ju sånna änglar och jag fick somna över tre säten och sov under hela resan från Köpenhamn till Stockholm. När jag vaknade var jag redo för fest, då hade huvudvärken och illamåendet lagt sig och jag blev hämtad av pappa och Erica : DD

När vi sen kom till pappa och Ericas hus så kom mamma och Micke och Jennifer och Kevin och vi pratade och mös lite, åt lussebullar och godis. Sen var jag så trött, minns att vi sa hejdå men kommer inte ihåg att jag somna. Sen vakna jag NU!! Eller det är lite ljug.. klockan är halv åtta jag har varit vaken ett bra tag.


Kommentarer
Postat av: Jojo

Välkommen!!!

Woho :)

2008-12-16 @ 21:10:03
URL: http://jojoaug.blogg.se/
Postat av: Helena

Välkommen hem! Oscar och Wilma hälsar!

2008-12-17 @ 07:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0