Hokkaido Cheesecake.



Idag stod dom och salde Hokkaido CheeseCake i stationen vid skolan! Jag sag dom redan igar och fragade ivrigt om dom skulle sta kvar idag med och det skulle dom. En Hokkaido cheesecake for 750 yen ar inte illa alls! Yuji lovade att han skulle ata med mig om jag kopte en. Jag har gatt igenom en cheesecake period sen jag traffade Yuji, jag aaaalskar cheesecake. Nu ligger den har och tittar pa mig, vantar pa att jag ska fa aka hem om 10 min och ata den. Jag behover ingen middag!

Uppe i Hokkaido har dom kossor med mjolk och grejjer, sa mjolk finns fran Hokkaido och ocksa olika ostar och yoghurt osv.. sa det ar en liten extra fin cheesecake jag fatt handerna pa!

Kommentarer
Postat av: zura

hej, fin blogg du har! Kolla gärna in vår blogg om du vill skratta en stund! :)

2008-12-04 @ 20:03:48
URL: http://zura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0