Harvest Moon; Cute



Jag har fastnat helt for Harvest Moon, trodde inte alls att det skulle ga sa men det gjorde det. Man har sin egna lilla farm dar man far jobba i for att fa allt att ga runt. Sasonger kommer och gar med olika grodor som ska sas och skordas for mera pengar. Senare kan man skaffa kor, far och ankor. Man ska ocksa skaffa sig en man. Hur i helaste sjuttsingen man ska ha tid till nagot sadant vet jag inte, jag har endast tid for tomater just nu!

Det lite daliga ar att sasongerna endast ar en manad var och att man inte kan prata med de andra killarna nar man vill. Tycker ocksa det ar daligt att huvudrollsinehavaraen, ens karaktar ar en tjej.. hon ar sa svag, hon vaknar klockan sex pa morgonen och vid 8 pa morgonen sa ar hon svimfardig efter allt som maste goras. Jag undrar ocksa hur man gor da man inte kan ga pa sina grodor, for att komma at dom i mitten, maste man gora som jag gjort nu, slosa plats at gangar?

Jag vet inte varfor jag fet diggar det har spelet, men jag gor det! Tror det finns 3 ute just nu till flera olika konsoller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0