Dagens Outfit



Dagens outfit time!
Jag var lite kall och ville gora en hel outfit, jag gravde fram mina jeans nar jag stadade borta i huset jag forvarar mina saker i och markte att dom passar prima rima! Det var annat an vad dom gjorde for ett och ett halvt ar sedan nar dom koptes! Idag blev det en Moussy outfit.

Moussy finns har; Moussy Store

Trojja, Moussy - 6 999 yen
Linne, Tommy Girl - 3 999 yen
Jeans, Moussy - 15 999 yen
Halsband, Mimily - 2 999 yen
Solglasogon, Baby Shoop - 1 999 yen
Benvarmare, TutuAnna (ej synliga) - 3 for 1050 yen

Kommentarer
Postat av: Jojo

Vassegod, nej jag tycker de är super! Jag har iiiingen aning va jag har för upplösning - men datorn är ljuslila, haha!! Jo panelen är lite utanför på min också. Ohhhh..jaaa då skulle jag bli lycklig!! :)

2008-12-02 @ 21:54:34
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0