Dagens Outfit



Dagens outfit igen trots att det ar bekraftat att blogg.se har lite problem. Idag blev en Rodeo Crowns outfit av nagon anledning. Kande for det! Moussy jeansen igen, jag har inte kommit over dom an, haha.

Hoodie, Rodeo Crowns, 11 999 yen.
T-shirt, Rodeo Crowns, 6 999 yen.
Lime linne, Album, 2 999 yen.
Jeans, Moussy, 15 999 yen.
Halsband, Mimily, 2 999 yen.

Inga benvarmare. Har svarta reebok och vikit upp byxkanten bara.

Jag fick mailet igar ANTLIGEN! Det ar fran en av tjejerna som jobbar for Mimily, hon vill att jag ska komma pa 30% rean pa Mimily fran den 11. Galler endast medlemmar, vilket jag saklart ar. Det ska bli saaa roligt. 30% ar inte daligt. Efter den 11:e kommer updatering pa Mimily outfittar. Aven min vinterjacka med illrosa foder som ocksa ar Mimily.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0