Bebisar och barnkalas.



Idag var jag pa Ayakas 8 ars kalas. Hon hade bjudit alla sina kompisar och sa mig. Det var superviktigt att jag kom. Hon har blivit sa stor! Nya tanderna har vaxt ut och hon har blivit langre. Shit. Och mina bebisar, som jag inte sett pa sa lange. Taiga och Ginga pratar bada tva. Och da menar jag prat-pratar. Min lilla Taiga som sist vi sags bara kunde saga "koko" sitter och babblar pa, vill veta vad jag heter trots att han vet. Och jag fragar honom vad han pratar om och min lilla bebis svarar "Mimmi no koto". Jag trodde jag skulle grata, han ar sa stor. Bada mina killar gar mellan 10 och 2 pa lekis och utan blojja ar dom ocksa. Saklart Mimmi, kom igen, dom ar 3 ar nu, inga bebisar langre som dom var forut. Taiga vart sa uppspelt av att se mig att han ramlade i trappen. Sen gick allt tillbaka till det vanliga, jag hade mina tvillingar i knat, hangandes i haret, klattrandes pa rygge, slaendes pa mig med tallrikar. Jag torkade tarta, curry, ris, frukt och friterat fran 4 hander som tog pa mig over allt. Precis som det brukade vara : ).



Och en stycke bebis. Jag forsokte med allt jag hade att saga at honom att sluta vaxa, Kumiko och Hiroyuki bara skratta at mig men jag vill inte, vill inte att mina bebisar ska bli storre, det racker nu.




Kommentarer
Postat av: Jojo

Vilka otroliga gullungar! Sånna man bara vill pusspusspussa på, som mina små pluttar i Södertälje :(

2008-12-06 @ 16:03:41
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0