Ny AC!!

Usch jag är så sur och grinig idag. Allt är bara dåligt och tråkigt. Men jag tycker egentligen inte att det är så konstigt med tanke på att det varit mörkt ute i stort sett hela dagen och det bara är kallt och grått. Trött är jag också, nej usch! Jag är vare sig skapt för tidiga mornar eller vinter, jag kan kanppt vänta tills sommaren äntligen kommer så man kan gå ut utan att halvt dö.. jag kan riktigt känna hur all min energi bara rinner ur mig så fort jag måste ut och kämpa för att hålla en kroppstemperatur som jag överhuvudtaget kan överleva med.

Men de goda nyheterna är att min älskade soulmate och man håller helt och hållet med mig. Han tröttnade ordentligt i onsdags och det resulterade i att dom i lördags kom och installerade den här:


Nu har vi en AC i sovrummet, en med lite drag i (tillskillnad från den i vardagsrummet som egentligen inte är våran utan tillhör lägenheten) och nu går det faktiskt att kliva ur sängen på morgonen! Då är det vanligtvis så satans kallt att man kan se sin egen andedräkt. INOMHUS!

Nej nu ska jag fortsätta och sura. Och gäspa.

Kommentarer
Postat av: Annica

Hade aldrig tagit mig ur sängen om jag haft så kallt hemma. Känner själv att energin bara rinner ur mig på vintern och att man bara går och fryser hela tiden:S Skönt att ni har lite värme nu:)

2012-02-09 @ 01:24:11
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0